A fonódó hálózat és ami mögötte van 3. rész

Ismét megy az ötletelés, valószínűleg már arra gondolnak, hogy lehet járatszámot csökkenteni választás után, hiszen ha ez a hálózat olyan jó lenne, akkor nem változtatnák állandóan. Az első változtatás után fennhangon hirdették, hogy az utasok 99%-ának jó volt a változtatás! Akkor miért kellett még többször változtatni rajta?

A 2012-re kialakult súlyos közlekedési válság elfedésére tökéletesen alkalmas volt a PTKE -szerintem túlságosan elméleti,- de felettébb hangzatos és látványos terve, mely nagyon sok alapot, információt nélkülözött. A városi média szenzációként tálalta a TERVEKET, melyek csak fejben léteztek, még csak az ötletelés volt. Se pénz, se autóbusz, csak ötletek. És a megállóban várakozó utasok ezrei, akik már annak is örültek, ha a nyakukba folyik a víz esős időben, csak jöjjön valami, ami hazaviszi Őket. 2012.10 hónapban felhívták a társaság figyelmét arra, hogy a járműpark elöregedett! Hát ezt mondjuk Lacika, az általános iskolában tanuló gyenge matektudású 9 éves kisgyerek is észrevette! Nem ezért bukott meg matekból! ( Állítólag Pék Patrik sem! Mármint nem azért bukott meg matekból, mert észrevette, hogy öregek a buszok.) Mivel a politikának felhívták a figyelmét arra, hogy öregek a buszok és újak kellenek, ezért a hálózat kialakításában is részt akarnak venni! Nevetségesnek tartom, hogy azért, mert ők észrevették, hogy öregek a buszok, ezért szakembernek tartják magukat. Sajnos a politika elhitte, be is engedte őket a kapun. Azt is észrevették, hogy további források kellenek a szevizelésre! (Ezek után feltalálták a spanyolviaszt!) Közben azonban csúnyán átverték a vezérigazgatót, csúnyán átverték a politikusokat is. A legnagyobb baj azonban az, hogy csúnyán átverték az utasokat, az adófizető polgárokat is! (Most valószínűleg perelni fognak!)

Azt állították, hogy jobb szolgáltatást tudnak ugyanannyi költséggel nyújtani. Természetesen csak a szakszervezet volt ekkor is résen és jelezte, hogy ez így ebben a formában nem igaz! Figyelmeztettük a vezetést, hogy valami itt sántít. Nem sok sikerrel. Konkrétan semmilyen sikerrel. Kicsit felháborított ez a közöny, mert a tervük között szerepelt az, hogy a malomvölgyből közletvenül lehet majd a belvárosba jutni, de még az is, hogy a Petőfi aknáról is be lehet majd jutni a városba.

 Csak a munkavállalók,a sofőrök  vették észre, hogy ilyen járatok már vannak!!!!!

Hiába volt minden, a figyelmeztetéseink ellenére teret adtak ennek a csoportnak, akik aztán elkezdték "művüket". Először is elkezdték fikázni a szakszervezetet, elsősorban engem, hogy mit pofázok én bele ezekbe a dolgokba, én nem értek hozzá!  Nagyon szerettek volna a társaságon kívül látni, hiszen én mertem felszólalni hangosan, én mertem ellenkezni velük harsányan. Nem tetszett nekik, hogy rávilágítok arra, hogy finoman szólva csúsztattak arról, hogy nem lesz drágább a közlekedés, mint eddig. Kényelmetlenné vált számukra az igazság! Jobb lett volna nekik, ha én hallgatok. (Most is jobb lenne, de mivel közpénzről van szó, melyet megítélésem szerint nem a legjobban használtak fel, ezért nem hallgatok. Lehet, egy per jót is tenne az ügynek.)

2012 novemberében felerősödött az ígérgetésük, hogy öröm lesz buszozni januártól Pécsett, holott már sűrüsödtek a felhők a társaság felett. Ráadásul ismét csúsztatások kerültek az érveikbe, melyekre szintén felhívtuk a társaság vezetésének a figyelmét. Ismét hiába! Számomra gyanússá vált ez a viselkedés, és elkezdtem gondolkodni némely dolgon. Megdöbbentett a felismerés!

Mivel tudom, hogy már ügyvédet keresnek a feljelentésemre,( aki erre specializálódott) azt azért közlöm mindenkivel, hogy írásos-és hanganyag áll rendelkezésemre az általam leírtak bizonyítására. Alig várom már a pert, akár Ősztől is, legalább a bíróság ítéletére mindenki odafigyel!

 

Hofekker

 

vissza