Egy bolond (idióta) százat csinál?

Legalábbis nekem sikerült, ami megjelent a televízió képernyőjén! Végy egy olyan műsort, mely meghallgat, (mondják nekik, hogy hallgasson meg)majd állítsd be magad úgy, hogy "én vagyok a megmentőtök", de a hátuk mögött már fend a kést. Sőt! Mosolyogj is hozzá!. Tuti a siker! Tuti a siker?

Roppant érdekes interjú jelent meg  egy televíziós műsorban. Pék Patrik, - aki az Uránvárosi állomáson kategorikusan kijelentette, hogy nem veszi figyelembe a gépkocsivezetők jelzéseit a problémákkal kapcsolatban, sőt, "szopatni foglak benneteket" kijelentést tett róluk - azt állítja, hogy ők igenis fontosnak tartják a gépkocsivezetőket! Furcsa lereagálása kezdeményezésünknek, most hirtelen fontosak lettünk! Ezek szerint nekik bejött az "idióta" ötlete. Egy bolond (idióta) százat csinál? Csak a televízió előtt! Ehelyett a háttérben a vonali váltásokat, a fordulóállomásokon történő várakozásokat erőlteti, mely merőben ellentétes a televízióban elhangzottakkal. Nem beszélve a hosszú vonalak kialakításáról, amikor észrevételünkre úgy reagált, hogy csicskák vagytok, úgyis az lesz, amit én akarok!  Most, hogy elindítottuk ezt az oldalt, ahonnan nem tudják törölni az észrevételeinket (a sajátjukról azonnal törlik, mert mi leírjuk az igazat), egy olyan eszközhöz nyúl, ami már a város lakosaira is sértő. Finoman fogalmazva is dezinformál. Az egyesület alelnöke, Roflics Gergő pedig leidiótázza rajtam keresztül azokat a rózsadombi és malomvölgyi lakosokat, akik átszállás nélkül szeretnének eljutni lakhelyükről a munkahelyükre, iskolába, kórházba. Ez csúcsidőben több száz embert jelent. Nem is értettem először, hogy miért azzal magyarázkodik, hogy sűrűbb hurokjárat lesz az M55-ös, ezáltal jó lesz ez nekik is. Emlékeim szerint amikor még az M55-ös járatot vezettem, csúcsidőben 10 perc volt a követési távolság, a mostani tervezett 7-8 perc helyett. Ez a 2-3 perc sokat fog javítani? Reméljük, így lesz! Vagy az állandó zsúfoltság, késések, bosszúság.  

Az 55 Y bevezetése ezen nagymértékben javított, ráadásul kiszámíthatóvá tette a járatok érkezését. Érdekes megoldás, hogy egy népszerű és nagyon fontos járatot így kezelnek. Pedig a műsorban azt nyilatkozta, hogy fontosak az utasok észrevételei! Érdekes állítása az is, hogy fontos a menetidő jó kiszámítása, amivel maximálisan egyet is értünk. Olyannyira, hogy nagyon sokszor jeleztük, hogy a menetidők nem jól vannak megadva, ezért annak betartása az utazási kényelem rovására megy. Némi helyreigazítást ugyan kaptunk, de  hálózati kialakításkor ezt nem nagyon veszik figyelembe. Fordulóállomásokon felesleges buszjáratás, mondván: (nem számít, nem mi fizetjük, fizesse ki az utas) felesleges környezet-terhelés, nevetve megjegyezve: (engem nem érint, elvégre Szekszárdon lakom). Ám mivel azt állította a tv-ben, hogy az utasokkal és a társaságal együttműködve alakítják ki a vonalhálózatot, ezért biztos jó lesz így.

Olyan jó, mint a régi négyes, vagy a 21-es járat megszűntetése. Biztos jó a kertvárosiaknak a gyorsjáratok megszüntetése,  jó az, hogy nem az Árkád megálló felé ment reggel a busz, hanem a Főpályaudvar felé. Igaz, hogy reggel a legtöbben az Árkádnál szálltak le a 6-os, 7-es járatról, és hamarabb odaértek az emberek, de biztos Ők kérték, hogy inkább a hosszabb úton menjenek. Hiszen megbeszélték velük. Most már csak az a kérdés, hogy kivel? Márpedig ha Patrik azt mondta, hogy így van, akkor az így is van!  

Csakhogy ezt én nem hiszem el! Megtehetem, mert szerintük idióta vagyok! Idióta vagyok?

 

Hofekker

vissza